1DE.RU - FORUMS
1DE.RU Forum Index Log in Register FAQ Photo Album ur1 - Catalog Search
1DE.RU Forum Index » Знакомства » asics gt 1000
Post new topic  Reply to topic View previous topic :: View next topic 
asics gt 1000
PostPosted: Sat Nov 30, 2019 6:06:06 Reply with quote
Gail Burke

Så köp Adidas superstjärnskor online. asics skor När du upptäcker att Adidas superstarsko för män är till salu, ta bara chansen och beställ. Kom ihåg att i online shopping riskerar du att slut på lager. Så missa inte chansen. Varje gång du går medan du kör komprimerar skumgummi och varje gång du lyfter upp marken skoppar skummet tillbaka till sin ursprungliga form. Så småningom, efter otaliga tusentals steg, förlorar skummet det är integritet och inte längre har den sista reboundfunktionerna. Detta är verkligen när en sko börjar känna sig död.

Vid första anblicken visar denna specifika preliminära studie att denna teknik ger en bäst bästa upplevelse. Förbättringen skryter med de nya Adidas superstjärnskorna, sömlösa utomhusmesh-toppar, byggda för att vagga foten och ge en handskliknande passform. Med många års studier och utveckling har Adidas kunnat integrera funktioner som erbjuder följande fördelar: Speed - Adidas superstjärnskor är erkända för att ha låg vikt. En tennisspelare bör ha förmågan att täcka banan snabbt. Adidas asics gt 2000 gör lätta skor med överlägset grepp (oavsett vilken typ av domstol som helst) som gör det möjligt för spelare att snabbt manövrera och spela bättre. Support - Tennisskor som till exempel Barricade är ett synonymt för hjälp.

Så varför inte starta ett massivt utbildningsprogram för att utbilda skobutiker att pronation inte är det onda asics gt 2000 6 som det är utformat för att vara, och inte är den enda faktorn att tänka på när man väljer en sko. Varför fortsätter ASICS att förespråka bågtyp som en faktor för att välja en sko när de bästa bevisen vi för närvarande har antyder att detta inte är ett användbart verktyg. Båda sidor måste vara mer tankeväckande och öppensinnade. Räkningen på noll droppe gillar att ta ett extremt tillvägagångssätt (ungefär som Barefoot Running is Bad) för ibland är det nödvändigt att ta den inställningen för att få den andra sidan till mitten.

Pete .. var börjar jag? Många odf frågor så jag kommer att prova. Det verkar asics gt 2000 dam vara mycket animositet mot ASICS, men inte mycket förståelse för vad företaget gör .. annat än att sälja skor ... låt mig börja här biomekanik, antingen till det bättre eller sämre (eller kanske inte alls) , biomekaniker bör vara i framkant av alla designbeslut .. på ASICS .. de är ... i den utsträckning att vi lägger ut vår forskning till cirka 6 olika universitet samt använder vår egen anläggning i Kobe Japan. anledningen till att vi gör detta ... vilket är ganska unikt, är att vi vill eliminera all förspänning i vår forskning och se till att vi verkligen får ett svar på vår forskningsfråga.

Jag är väldigt övertygad om att vi inte är rädda för några svar på förmånen, för om vi kommer att publicera detta i det offentliga området är det de nyckelforskare som står på spel. "Jag har hört att bra design ur biomekanisk synvinkel kan sänkas eftersom de inte kan marknadsföras eller för att de inte uppfyller estetiska överväganden. Jag är säker på att detta är fallet med vissa företag, men inte med ASICS .. det enda anledningen till att ett projekt blir nedsänkt är om vi inte kan konstatera att det fungerar .. eller att det har potential att skada idrottaren. Låt mig ge dig ett nyligen exempel.

I nästan fyra år har jag arbetat asics gt 1000 med ett projekt riktat till individer med senprestation, det vill säga de som uttalas från mitt håll, vilket är mycket stressande. Låt mig betona att uttalandet av kontaktfasen inte finns på mina webbplatser och inte har varit i 20 år. Skon vi har arbetat med ger en stimulans till plantarmekanoreceptorn t skickar en signal till hjärnan om att foten är "utanför utvecklingslinjen och alltid den dikterar en förändring. Efter 4 år tittar på kinetiken och kinematiken och många prototyper, vi vet att det fungerar. Dessutom kan vi visa en eldfast effekt .. dvs när skon har tagits bort kvarstår effekten.
View user's profile Find all posts by %s Send private message AIM Address

asics gt 1000 
 1DE.RU Forum Index » Знакомства
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
All times are GMT  
Page 1 of 1  

Post new topic  Reply to topic